Voorpret - Reisverslag uit Salina, Verenigde Staten van Familie Wellink - WaarBenJij.nu Voorpret - Reisverslag uit Salina, Verenigde Staten van Familie Wellink - WaarBenJij.nu

Voorpret

Door: Angela

Blijf op de hoogte en volg Familie

12 November 2015 | Verenigde Staten, Salina

Hieronder staan een paar leuke video's over Salina, KS

Ontstaan van het MaryMount complex, indruk van het appartement

Toeristische informatie

CityToGo, bus in Salina (ja ja ze hebben een heuse busmaatschappij)

Happy in Salina

Enjoy!

• 12 November 2015 - 19:03

Agnes:

Ik ben heel benieuwd naar jullie belefenissen daar.

• 13 November 2015 - 12:23

De Linkjes:

Wel verdiend die snelle toewijzing van de visa, succes en veel plezier met de laatste loodjes en de paklijstjes,
    liefs de linkjes

Familie

Wij, Peter, Angela en Joris gaan van december 2015 t/m april 2016 naar Salina Kansas. Waarom? Omdat Peter daar gaat werken voor de Philips lichtfabriek in het kader van het Gemini project. Joris en Angela reizen mee en gaan zich storten in het Amerikaanse leven. Helaas kunnen Marene en Thomas niet mee mee maar gelukkig komt Marene in december en februari een aantal weken op bezoek en komen Thomas met Marleen een weekje langs om samen met ons het oude jaar uit en het nieuwe jaar in te luiden. Zo wordt het toch een beetje een familie ding... Omdat wij graag de familie en vrienden op de hoogte willen houden van onze belevenissen aldaar, hebben wij deze website aangemaakt. Via de verhalen op dit BLOG kan iedereen die het leuk vind meegenieten van onze avonturen in de VS.

Actief sinds 09 Nov. 2015